.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت قیمت و عرضه خودرو

در هفته‌ای که گذشت افزایش عرضه و پیش فروش محصولات از سوی دو خودروساز بزرگ کشور قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی را در حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داد
 
در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به صورت تحویل ۱۰ روزه از سوی نمایندگی‌های این شرکت عرضه می‌شد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.
 
قیمت سایپا SL ۱۳۱ نیز با کاهش زیادی به حدود ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز به حدود ۱۲ میلیون تومان در تحویل ۱۰ روزه ‌رسید. البته قیمت رسمی SL ۱۳۱ معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX ۱۳۱ نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.
 
در این هفته تیبا نیز به قیمت حدود ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان با شرایط تحویل ۱۰ روزه عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی این خودرو اندکی کمتر و ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است. تندر ۹۰ مدل E۲ پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
 
قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز به حدود ۵۷ میلیون تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود ۸۹ میلیون تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو ۸۵ میلیون تومان است.
 
در هفته گذشته در گروه محصولات ایران خودرو، خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V۹ این خودرو به حدود ۴۰ میلیون تومان و مدل V۸ نیز حدود ۲۹ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V۹ حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V۸ نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.
 
قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز با کاهش قابل توجهی در مدل E۱ آن به حدود ۲۰ میلیون تومان و مدل E۲ نیز ۲۲ میلیون تومان در شرایط تحویل ۴۵ روزه رسید. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E۱ ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E۲ نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
 
پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در تحویل ۴۵ روزه به فروش می‌رسید. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت پژو پارس سال نیز با کاهشی قابل توجه به حدود ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در تحویل ۴۵ روزه رسید. قیمت رسمی این خودرو نیز حدود ۲۳ میلیون تومان تعیین شده است.
 
قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.